luni, 14 februarie 2011

Hormoni

    Poeziile sunt exprimari sensibile ale sentimentelor... asa ceva am citit, criticii le dau interpretari si de multe ori sunt "pe langa". Acum fac pe criticul criticilor, total nepotrivita postura mi-am ales, dar ma potolesc repede. Entuziasmul meu nu tine, e foc de paie...
   De ce-as scrie... mi-am dorit imbratisarea ta si-am intins mainile cautand-o..., ar fi un fel de.. am dormit sucit si mi-au amortit mainile
sau... mi-am dorit sarutarea ta si mi-am framantat buzele in asteptarea ei... adica mi-era sete, am mancat sarat
   Daca se-ntampla sa doresti o-mbratisare, se cheama ce vrei sex?
   Daca se-ntampla sa doresti  pe cineva si nu faci nimic, se cheama ca ti-e frica? Se cheama pe naiba! Se cheama ca nu-ti doresti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu